Jak zadbać o stronę Twojej firmy budowlanej

Który z poniższych typów strony WWW posiadasz?

Prosta strona, która jest tylko wizytówką i po prostu zapewnia wiarygodność?

Strona, której stworzenie kosztowało Cię czas i pieniądze  , a mimo to nie generuje żadnego ruchu, żadnych nowych zapytań od klientów i nie pojawia się w wynikach wyszukiwania na pierwszej stronie w Google ?

Strona, która generuje duży ruch  , ponieważ pojawia się na pierwszej stronie Google   i przez to prowadzi do wielu nowych zapytań klientów od osób spoza istniejącej sieci?

Wielu właścicieli stron firmowych mając typ 3, myśli, że znajduje się w typie 2.

Aby zostać zauważonym przez Google, nie ma znaczenia, jak świetna jest Twoja obecna witryna, wszystko sprowadza się do pytania: „Jakie (dobre) nowe treści dodałeś ostatnio?”

PS. Kiedy ostatnio kliknąłeś na stronę drugą wyników w Google, nie mówiąc już o stronie trzeciej lub czwartej?