Jak zadbać o stronę Twojej firmy budowlanej
Który z poniższych typów strony WWW posiadasz?
Prosta strona, która jest tylko wizytówką i po prostu zapewnia wiarygodność?
Strona, której stworzenie kosztowało Cię czas i pieniądze , a mimo to nie generuje żadnego ruchu, żadnych nowych zapytań od klientów i nie pojawia się w wynikach wyszukiwania na pierwszej stronie w Google ?
Strona, która generuje duży ruch , ponieważ pojawia się na pierwszej stronie Google i przez to prowadzi do wielu nowych zapytań klientów od osób spoza istniejącej sieci?
Wielu właścicieli stron firmowych mając typ 3, myśli, że znajduje się w typie 2.
Aby zostać zauważonym przez Google, nie ma znaczenia, jak świetna jest Twoja obecna witryna, wszystko sprowadza się do pytania: „Jakie (dobre) nowe treści dodałeś ostatnio?”
PS. Kiedy ostatnio kliknąłeś na stronę drugą wyników w Google, nie mówiąc już o stronie trzeciej lub czwartej?