Zalety marketingu wideo w branży budowlanej

New York Times napisał już kilka lat temu, że żyjemy w świecie „post-text” – konsumenci chcą nie czytać ścian tekstu ani nie otrzymywać codziennie dziesiątek agresywnych e-maili sprzedażowych.

Wideo jest potężnym atutem na każdym etapie cyklu marketingowego.

Dlaczego?

#1 — Wideo buduje zaufanie.
64% konsumentów dokonuje zakupu po obejrzeniu markowych filmów na platformach społecznościowych.

#2 — Poprawia SEO
YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie (należącą do Google), więc odpowiednie filmy są faworyzowane przez Google w wynikach wyszukiwania.

#4 — Wideo zwiększa ruch i liczbę zakupów
Według Hubspot, umieszczenie filmu na stronie docelowej może zwiększyć współczynnik konwersji nawet o 80%.

#5 — Buduje zaangażowanie
Wideo generuje 12 razy więcej udostępnień niż tekst i obrazy razem wzięte.