Krótkie formy wideo – marketing w branży budowlanej
Możesz nie przepadasz za TikTokiem, ale trendu krótkiego wideo nie da się już powstrzymać.
Przez krótki czas uwagi użytkowników nie wystarczy już być po prostu dobrym.
Uwaga widzów musi być przyciągnięta w ciągu kilku sekund , aby opowiedzieć historię i sprawić, by chcieli więcej.
Składniki:
– Poznaj swoich odbiorców: wiek, płeć, lokalizacja, zainteresowania,
– Mów językiem odbiorców, a nie swoim,
– Zapewnij, że będzie to prosta, ale zwięzła i zrozumiała treść.
Każda platforma ma swój własny klimat i odbiorców. TikTok skłania się ku humorowi Gen Z, podczas gdy Instagram Reels zaspokajają potrzeby szerszej grupy demograficznej.
Oraz jakie hashtagi, wyzwania i dźwięki dominują obecnie na platformie? Dostosowanie treści do tych tagów mogą również zwiększyć Twój zasięg, poprzez real time marketing.