Copywriting czy storytelling? Marketing firm budowlanych

Wyobraźmy sobie, że utknęliśmy przeglądając Netflix w poszukiwaniu nowego serialu.

Zazwyczaj przeglądamy opinie i recenzje.

Czy powinniśmy oglądać film (lub „konsumować” jakiekolwiek treści), jeśli jest to dobra historia, ale słaba produkcja? Albo co się dzieje, gdy od początku nie ma dobrej historii, ale z kolei produkcja jest niezła?

Storytelling – element definicji marki:

Marka nigdy nie jest głównym bohaterem w storytellingu, a odgrywa rolę narzędzia, za pomocą którego opowiadana jest historia. Zamiast tego historia koncentruje się na tym, na czym zależy ludziom, co czyni ją bardziej ludzką.

Copywriting – bo słowa są ważne:

To produkt w pisemnej treści, która ma na celu zwiększenie świadomości klientów i ostatecznie przekonanie osoby lub grupy do podjęcia określonego działania.

Miksujesz te dwa elementy czy masz swój ulubiony?