Copywriting czy storytelling? Marketing firm budowlanych
Wyobraźmy sobie, że utknęliśmy przeglądając Netflix w poszukiwaniu nowego serialu.
Zazwyczaj przeglądamy opinie i recenzje.
Czy powinniśmy oglądać film (lub „konsumować” jakiekolwiek treści), jeśli jest to dobra historia, ale słaba produkcja? Albo co się dzieje, gdy od początku nie ma dobrej historii, ale z kolei produkcja jest niezła?
Storytelling – element definicji marki:
Marka nigdy nie jest głównym bohaterem w storytellingu, a odgrywa rolę narzędzia, za pomocą którego opowiadana jest historia. Zamiast tego historia koncentruje się na tym, na czym zależy ludziom, co czyni ją bardziej ludzką.
Copywriting – bo słowa są ważne:
To produkt w pisemnej treści, która ma na celu zwiększenie świadomości klientów i ostatecznie przekonanie osoby lub grupy do podjęcia określonego działania.
Miksujesz te dwa elementy czy masz swój ulubiony?